Traducere // Translate

Pastila de inima: Metamorfoze

Image may contain: tree, plant, night, grass, outdoor and nature
Ph: Lee Acaster 

Sunt printre cei care s-au strecurat ilicit în lume, care subzistă ilicit.
Sunt prea lungă sau prea oblică sau prea concavă ca să încap în pielea asta umană 
Malaxorul de suflete n-a reuşit să scoată din mine un bun cetăţean

Fratele meu s-a preschimbat într-un bolovan
Iubitul meu într-o stea îngheţată
Copiii mei s-au transformat în adulţi
Sora mea  mea a devenit bărbat

Doar eu am rămas neschimbată
mi-am păstrat intacte
neputinţele
fricile
îndoielile
tristele obiceiuri
deprinse din copilărie

Câteva rămăşiţe dintr-o substanţă lirică dispărută
îmi alterează gândirea

Aşa se explică
Cum de sunt compatibilă doar cu singurătatea
şi cu lumina ascunsă în sinea lucrurilor
pe care numai eu o văd


IB

Un comentariu:

Floor Lola spunea...

Herpes genital de 2 ani acum am reușit să scap de el cu ajutorul medicamentelor pe bază de plante, este natural și rapid în vindecarea bolilor. Pentru mine este sigur și sigur activ. Nu există boli la care nu se vindecă ierburile. Am fost vindecat de la Herpes Genital cu medicamente din plante prin Dr. Edede Herbal Cure. Am dat peste mărturia lui despre munca bună pe You-tube, i-am copiat adresa de e-mail și i-am trimis un e-mail. Am învățat prima dată că este o înșelătorie, până nu și-a trimis medicamentele pe bază de plante în țările mele din Statele Unite. whatsapp +38972751056